🏠 > Klantenservice

Klantenservice

Stuur ons een berichtje via WhatsApp of
Bel direct met ons op:

edelsteen bij verdriet
Is het mogelijk om mijn bestelling bij jullie af te halen?

Bestellingen afhalen is niet mogelijk. Wel bezorgen wij gratis in Loenen aan de Vecht, Loenersloot, Vreeland, Nieuwersluis, Breukelen en Loosdrecht. Zodra je een van deze postcodes invoert bij het plaatsen van je bestelling, verandert de verzendoptie naar GRATIS.

Ik wil mijn cadeau voor een speciale gelegenheid laten inpakken, hoe kan ik dit aangeven?

Als je hebt gekozen voor cadeauservice, mag je bij het plaatsen van de bestelling in het notitieveld je wensen aangeven.

Het plaatsen van mijn bestelling lukt niet, hoe komt dat?

Mogelijk zorgt een beveiligingsinstelling ervoor dat een betaling niet wordt geaccepteerd. Stuur ons even een berichtje of bel met ons, dan helpen we je zo snel mogelijk 👍️

Proclaimer

  • Deze webshop is ontstaan vanuit passie, persoonlijke interesse, waardering voor de producten en vanuit veelal eigen ervaringen met de producten
  • Echter zijn wij geen gezondheids- of welzijnsexperts of officiële instantie. De informatie op deze webshop is niet wetenschappelijk onderbouwd
  • De teksten en foto’s op onze webshop mogen gebruikt worden voor andere doeleinden, wanneer je daar onze schriftelijke toestemming voor hebt gekregen
  • Wij doen ons uiterste best om de inhoud van onze webshop zo actueel mogelijk te houden

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Informatie over je rechten bij het winkelen vind je hier: Europese online platform voor geschilbeslechting.